كونكر تهيس عربي

مشكله النقابه و التبرعات

شاطر

eyad

المساهمات : 3

مشكله النقابه و التبرعات

مُساهمة من طرف eyad في الأربعاء أغسطس 14, 2013 4:07 am

اولا النقابه ثابته عند مستوى اتنين مش بتعلى كل ما اتبرع بفضه مش بترضى ثانيا التبرعات احنا اتعبنا كل م الواحد يجى يبترع يقعد يكتب فضه كتير وبرضه مش نافع يعنى التبرعات للدوق وصلت 15 بليون يعنى الواحد بالظبط عايزله يومين عشان يرفع دوق ما بالك بباقى التبرعات التانيه فا ياريت تخلى التبرع بالسى بى على طول بدل الفضه لان كل 999999999بيساوى 199999سىبى فايريت تخلى التبرع بالسىبى على طول عن طريق انشاء شخصيه نتبرع منها بالسىبى ثالثاا عايزين يبقى فيه متعه فى اللعب مش اى حد يقتل التانى من اول ضربه ياريت تخليها زى نظام كونكر عربى اى حد يقتل التانى من تتانى ضربه او ثالث ضربه واتمنى للعبه المزيد واتمنى الاهتمام من الجى ام حتى لا ينفر باقى اللعبين من اللعبه والاهتمام باللعبه لان فى ناس بتلعب وهى مختفيه ومطلعه عين اهلنا

طارق عمارة

المساهمات : 6

رد: مشكله النقابه و التبرعات

مُساهمة من طرف طارق عمارة في الأربعاء أغسطس 14, 2013 1:12 pm

عندك حق يعنى لازم نتبرع 999 مليون ب200 الف سىبى يعنى انا بتعب جدا لما اشترى فضة من المتجر ال5 مليون هعد اشترى كتير اوى وفك فضة واتبرع مينفعشى وكمان يا محمد عاوزك تهتم بالرد ده لانه فيه التوتال بتاع المشاكل وكمان الارواح ما تفرق والوقت مش مبوظ وكمان النخبة مش تشتغل والحرب الاسبوعية مش شغالين مش بيشتغلوا والحظ ما نقدر ندخله وارجو منك الاهتمام بهزا الامر وكمان ياريت تحاول تعمل حساب جى ام لان الكل يقول انك مش  عارف تعمل حساب جى ام ويا محمد كمان الحركات فى السيرفر كترت اوى اوى زى الى نقصر فيهم 1 والى يزود دمه مثلا ل600 الف والى يجبلك مليار سىبى وكمان الى بيختفى وكمان الى بياخد الحرب بالحلبة شوفت كزا حركة واخطرهم المليار سىبى انا KING~TAREK سيرفر 5 

eyad

مُساهمة من طرف eyad في الخميس أغسطس 15, 2013 8:54 am

معقول فى جى ام صاحب لعبه ومش عارف حتى يرد على المشاكل اقسم بالله هتبدا تكره الناس فيك على فكره وفى اللعبه الا ذا كان موجود فعلا ناس بتكرهك
    Admin
    Admin

المساهمات : 51

مُساهمة من طرف Admin في الجمعة أغسطس 16, 2013 7:57 am

استاذ طارق فى البدايه انا عارف انك مهتم بالسيرفر وعايزه احسن لاكن يا ريت متكنش وحش معا الاداره 
    وثانيا بالنسبه للحراكات الى انته بتقول عليهه فى سيرفر 58 دى بسبب انى واحد عرف بيانات حساب الجى ام 
    ثالثا والاهم سيتم تنزيل مندوب خاص لسيرفر 5 ابتداء من يوم الاحد عشان لو فى حد بيلعب بمشاكل 

ملحوظه 
    السيرفر الخامس اتعمل صعب عشان يبقى فى فرق ما بين الى بيعرفو يلعبو والى بيستهبلو والى بيتعب فى حسابه والى مستريح 
    وطبعا انته عارف انى فى سيرفرات 4 اسهل بكتير لاكن بمميزات اقل 

طارق عمارة

مُساهمة من طرف طارق عمارة في السبت أغسطس 17, 2013 11:54 am

هههههههه والله يا محمد انا مش وحش خالص مع الادارة ولاكن مش ينفع كده احنا بنزهق انا دلوقتى السيرفر كل عرفت الحركات ههههههه يعنى ممكن اخليك تجيب فيا 1 وممكن اعليلك دمى للرقم اىل انا عاوزه وكده وكمان معظم الحروب مش شغاله وشكرا ومعلشى لو كان حاجه حصلت منى للادارة

eyad

مُساهمة من طرف eyad في السبت أغسطس 17, 2013 4:10 pm

وانا يا ادمن مفيش رد على موضوعى
    Admin
    Admin

المساهمات : 51

مُساهمة من طرف Admin في الأحد أغسطس 18, 2013 5:29 am

لا طبعا  فى رد اعملى فيديو بالثغرات وابعتهولى خاص وهنهيلك عليهه ان شاء رب العباد

طارق عمارة

مُساهمة من طرف طارق عمارة في الخميس أغسطس 22, 2013 11:00 pm

محمد طيب انتا ليه رافض تخش السيرفر 5 زى ما كون مخاصمه وربى ادخل طيب شوف المشاكل لان كده ما حد هيشحن فيه ازا كان الممز مممكن يجيب فيا واحد او لو مش عاملها ممكن اخلى دمى مليار وكمان يا محمد عواميد كل الحروب بايظة كل يوم ما تشتغل والحرب اىل نشترك بيها ب500 اللف سىبى بتطلع بايظة فى الاخر ولسىبى يروح علينا ياريت يا ريت ياريت يا محد تهتم بيه ولو ليومين بس هتصلح كل حجاه وكل حاجه ترجع لطبيعتها وكمان عاوزينك تنزل جيانغ هو بال5 سيرفرات شكراااااااا وربى اللعبة تكون خلاص عدت بيه

الوقت/التاريخ الآن هو السبت أكتوبر 21, 2017 12:15 pm